هاست اشتراکی

هاست اشتراکی _ صفر تا صد تهیه هاست اشتراکی

هاست اشتراکی وقتی زمان انتخاب مکان میزبانی وب سایت شما فرا می‌رسد، تعداد گزینه‌ی زیادی در اختیار شما قرار می‌گیرد. فراتر از تصمیم گیری در مورد میزبانی شرکت، باید تصمیم بگیرید که چه نوع بسته میزبانی مناسب کسب‌و‌کار شما است.

میزبانی مشترک یکی از محبوب ترین گزینه های میزبانی پیشرو برای افرادی می‌باشد که در حال ساخت اولین وب سایت خود هستند. اما، میزبانی مشترک چیست و آیا خرید هاست اشتراکی برای وب سایت شما منطقی است؟

در ادامه بررسی می‌کنیم که میزبانی اشتراکی در واقع چیست و اینکه چه شخصی می‌تواند از یک بسته میزبانی، خرید هاست اشتراکی را انتخاب کند.

خرید هاست و دامین؟

میزبانی مشترک امکان استفاده از یک سرور را به چندین وب سایت می‌دهد. معمولا شما از اینکه منابع سرور خود را با چه وب ‌سایت‌هایی به اشتراک می‌گذارید؛ بی‌اطلاع هستید. هر مشتری معمولاً محدودیتی در مقدار کل منابع سرور مورد استفاده خود دارد، اما این مورد توسط بسته میزبانی شما تعریف می‌شود.

میزبانی مشترک به راحتی ارزان‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین گزینه برای نیازهای شما است. با این حال، قیمت ارزان دارای محدودیت‌هایی است که در زیر به آنها خواهیم پرداخت. از آنجا که اکثر شرکت های میزبان فضای ذخیره سازی یکسانی را ارائه می‌دهند، البته انتخاب شرکتی که می‌توانید برای خرید هاست اشتراکی به آن اعتماد کنید بسیار مهم است.

مزایای میزبانی مشترک

اکثر شرکت‌های میزبان، خرید هاست cpanel سطح میزبانی مختلفی دارند، بنابراین می‌توانند بسته میزبانی خود را با گذشت زمان ارتقا دهند میزبانی مشترک معمولاً به کنترل پنل دایرکت ادمین (DirectAdmin) و پلسک  (Plesk) مجهز است که مدیریت سایت را آسان می‌کند. این باعث می‌شود خرید هاست اشتراکی مکانی عالی برای شروع باشد.

در پایان کار نیازی به نگهداری فنی سرور نیست، زیرا این کار معمولاً در بخشی از بسته میزبانی شما وجود دارد.

بهترین هاست رایگان برای وردپرس

به زبان ساده، هاست رایگان وردپرس ایران ، خرید هاست اشتراکی یا هاست رایگان می‌تواند گزینه خوبی برای دارندگان وب سایتی با بودجه اندک باشد یا افرادی که کسب‌وکار نوپایی دارند.

از آنجا که سایتهایی که از سرور میزبان اشتراکی استفاده می‌کنند، منابع کمتری نسبت به سایت‌های موجود در سرورهای اختصاصی دارند، بنابراین هزینه میزبانی خرید هاست اشتراکی بسیار کمتر است. میزبان صاحب سرور نیز مسئولیت نگهداری آن را بر عهده می‌گیرد و این بدان معناست که کار کمتری برای شما انجام می‌شود. با این حال، در آینده زمانیکه بودجه شما اجازه بدهد، می‌توانید به یک میزبانی دیگر ارتقا دهید. بنابراین برای همیشه درگیر این سطح میزبانی نیستید.

میزبانی مشترک چه معایبی می‌تواند داشته باشد؟

خرید هاست اشتراکی گزینه مناسبی به نظر می‌رسد و مدیریت آن آسان است. اما، با اشکالات خاصی همراه است. زمان بارگیری ممکن است بسیار کندتر از سرورهای اختصاصی باشد. سرور ممکن است توسط سایت های دیگری که سرور را به اشتراک می‌گذارند بیش از حد سنگین شود. وقتی سایت شما میزان بالاتری از بازدید را دریافت می‌کند، متوجه می‌شوید که عملکرد سایت شما دچار مشکل شده است.

شما هرگز کاملاً نمی‌دانید همسایگان شما چه کسانی هستند. اگرچه نادر است، اما ممکن است سایر سایت های موجود در سرور خطری برای سایت شما ایجاد کنند. برای دستیابی به بالاترین سطح عملکرد از وب سایت خود، گزینه های سفارشی سازی وجود ندارد.

برای اکثر افرادی که تازه کسب‌وکارآنلاین خود را راه‌اندازی کرده‌اند، مزایای خرید هاست اشتراکی بسیار بیشتر از معایب آن خواهد بود، خصوصاً اگر می‌خواهید که سایت خود را در اسرع وقت راه اندازی کرده و البته مهارت های فنی کمی هم نیز داشته باشید.

چه گزینه هایی جایگزین میزبانی مشترک هستند؟

هیچ گزینه خاصی برای طرح میزبانی مشترک وجود ندارد. فقط نیز ارتقا می‌تواند انتخاب ما باشد، اما هیچ گزینه دیگری به ارزان بودن استفاده از هاست اشتراکی موجود نمی‌باشد.

گزینه های میزبانی مشترک شامل میزبانی اختصاصی وردپرس،خرید هاست و دامین وردپرس ، اجرای سرور VPS و سایر گزینه های میزبان، نیمه اختصاصی هستند. هزینه تمام این موارد بیش از خرید هاست اشتراکی خواهد بود، اما عملکرد بالاتری را برای شما فراهم می‌کنند.

میزبانی مشترک انتخابی هوشمندانه

انتخاب بسیار خوبی برای کاربران مبتدی وب سایت هایی که سایت های آن‌ها بازدید زیادی ندارند خرید هاست اشتراکی است. به یاد داشته باشید، شما همیشه می توانید محیط میزبانی را با گذشت زمان ارتقا دهید.

همچنین به این مورد توجه کنید مسئولان مربوطه مجموعه سایت مدیران سرور، با اطلاع از میزان بازدید شما زمان ارتقا میزبانی سایتتان را اطلاع می‌دهند و البته باید به این نکته توجه کرد که  نظارتی بر هر‌گونه سایتی دارند که برای دیگران و سایت شما در سرور خطری ایجاد کند و از انتخاب خود احساس رضایت داشته باشد.

تفاوت هاست وردپرس و لینوکس

هاست ایران وردپرس از جاوا اسکریپت، PHP، HTML و CSS روی پلتفرم پشتیبانی می کند. هاست لینوکس از PHP، Python، Ruby و Perl پشتیبانی می کند. و شما را از نصب برخی نرم افزارهای غیر وردپرس محروم می کند، اما افزونه های زیادی وجود دارد که می توانید برای بهبود وب سایت خود اضافه کنید.

بهترین هاست های وردپرسی

اغلب نادیده گرفته می شود، میزبانی وب یکی از اجزای اصلی هر وب سایت موفق است. انتخاب بهترین هاست وردپرس برای نیازهای شما می تواند سئوی شما را بهبود بخشد و فروش را افزایش دهد.انواع مختلفی از گزینه های میزبانی وردپرس مانند میزبانی رایگان، اشتراکی، VPS، اختصاصی و میزبانی مدیریت شده وردپرس موجود است.

هاست پر سرعت

هاست پرسرعت برای وردپرس

هر صاحب سایت وردپرس باید سرعت و عملکرد را برای بازدیدکنندگان خود در اولویت قرار دهد و سریع ترین ارائه دهنده هاست وردپرس را انتخاب کند.

اما چگونه تصمیم می گیرید که کدام ارائه دهنده هاست بهترین سرعت را ارائه می دهد؟ با آزمایش هر سرویس میزبانی و انتخاب سرویسی که سریع ترین سرعت را بدون برچسب قیمت سنگین ارائه می دهد. و آیا برای این کار وقت و پول دارید؟ احتمالاً پاسخ منفی خواهد بود. پس بگذارید کارها را برای شما آسان کنیم.

مدیران سرور نامی است که وقتی به ترکیبی از سرعت، عملکرد، زمان آپدیت و مقرون به صرفه فکر می کنیم ظاهر می شود. اما آیا واقعاً سریعترین ارائه دهنده میزبانی وردپرس است؟ هیچ ادعای سطحی در اینجا وجود ندارد. ما تمام داده ها را پس از آزمایش های متعدد، عواملی که شرکت ما را از رقبای خود متمایز می کند، و ویژگی هایی که آن را به بهترین ارائه دهنده میزبانی مبتنی بر عملکرد تبدیل می کند، قرار داده ام.

ساخت هاست وردپرس

وردپرس به عنوان یک پلتفرم وبلاگ نویسی شروع شد اما به یک سیستم مدیریت محتوای کامل (CMS) تبدیل شده است. سهولت استفاده و امکانات بی پایان آن وردپرس را به گزینه ای عالی برای ساخت وب سایت خود تبدیل می کند. تصادفی نیست که وردپرس پر استفاده ترین سیستم مدیریت محتوا در جهان است.

با میزبانی وردپرس فرانسه ، می توانید وب سایت وردپرس خود را در عرض یک روز بسازید و بخش راهنمای گسترده و چت زنده ما همیشه برای کمک به شما آماده است.

آموزش هاست رایگان برای وردپرس

سایت مدیران سرور به شما پیشنهاد می‌کند که به بخش سرویس ها، میزبانی وب که شامل هاست پربازدید فرانسه، هاست ارزان وردپرس، هاست پربازدید ایران است، مراجعه کنید و از امکانات سایت ما بهره ببرید.

در ضمن چنانچه برای یک سایت تازه تاسیس نیاز به هاست داشتید می توانید از طریق تیکت با ما در ارتباط باشید تا ما بصورت رایگان نیاز شما را برطرف کنیم