سرور مجازی انگلیس خود را بر روی جدیدترین پردازنده ها با حداکثر 300٪ قدرت بیشتر در هر CPU نسبت به نسل های قبلی اجرا کنید

با خرید سرور مجازی انگلیس می توان برای میزبانی انواع گسترده ای از پروژه ها از رسانه های بصری و سایت های تجارت الکترونیک تا برنامه های کاربردی وب استفاده کرد.

سرور مجازی انگلیس چیست؟
VPS مخفف Virtual Private Server است. که برای میزبانی برنامه های نرم افزاری مانند CRM، پورتال ها و اکسترانت ها و وب سایت هایی با محتوای بصری سنگین و تجارت الکترونیک استفاده می شوند.

از فناوری مجازی سازی منحصر به فرد برای ارائه منابع خصوصی خود به مشتریان در سروری که چندین کاربر دارد استفاده می کنیم. این یکی از محبوب ترین خدمات ارائه سرور مجازی است زیرا راه اندازی سریع و بسیار مقرون به صرفه است.

  • شبکه های عمومی و خصوصی 40 گیگابیت
    سریعترین سرعت شبکه بین سرورهای شما و زیرساخت اینترنت – نامحدود 40 گیگابیت بر ثانیه در هر سرور

تجارت مالی با خرید vps انگلیس

تجارت فارکس و ارز خارجی نیازمند اتصال سریع به پلتفرم های معاملاتی است تا با بازار همگام باشد و اطمینان حاصل شود که معاملات می توانند به سرعت انجام شوند. محدوده سرورهای VPS ما دقیقاً همین را ارائه می دهد، به علاوه سطوح امنیتی فوق العاده قوی، 100٪ قدرت و 99.999٪ زمان کارکرد شبکه را تضمین می کند. همچنین می توانید با اتصال شبکه از هر نقطه به پلتفرم خود متصل شوید و به شما این امکان را می دهد که هر کجا و در هر زمان با خرید سرور مجازی انگلیس معامله کنید.

سرورهای بازی vps انگلیس

میزبانی VPS انگلیس ما، به کاربران امکان تجربه بازی بدون تاخیر و بازی چند کاربره بی‌وقفه را می‌دهد. سرورهای ما محدود نیستند، بنابراین شما می توانید هر آنچه را که می خواهید اجرا کنید. از Minecraft و Mordhau گرفته تا Ventrillo و Rust. چرا فقط روی یکی توقف کنید؟ از این قدرت برای اجرای چندین سرویس بازی استفاده کنید تا مجبور به انتخاب نباشید. سرورهای مستقر در سرور مجازی بریتانیا ما دارای همتای سطح 1 هستند، بنابراین تأخیر کم در تمام اروپا و فراتر از آن تضمین می شود.

برنامه های کاربردی وب

اگر به دنبال یک محیط مجزا و مستقل برای آزمایش برنامه های وب در حال توسعه هستید، میزبانی سرور مجازی انگلیس یک انتخاب عالی است. منابع خصوصی را که ممکن است به آن نیاز داشته باشید اما بدون هزینه بالای سرور اختصاصی به شما ارائه می دهد.

سیستم عامل ویندوز رایگان

یک سرور مجازی انگلیس را انتخاب کنید،

  • سیستم عامل لینوکس سرور رایگان
  • مشخصات بالا، قیمت پایین از 350 هزار تومن شروع می شود
  • هاردهای  NVME -SSD فوق العاده سریع

خرید آی پی اختصاصی انگلستان

قبل از اینکه به جزئیات آی پی‌ اختصاصی انگلستان بپردازیم، بیایید بفهمیم آی پی اختصاصی چیست. به طور ساده، آدرس آی پی یک شناسه عددی منحصر به فرد است که به هر دستگاه متصل به یک شبکه اختصاص می‌یابد. آی پی اختصاصی به یک کاربر خاص اختصاص داده می‌شود، به عکس آدرس‌های آی پی اشتراکی که توسط چند کاربر به طور همزمان استفاده می‌شوند.

مزایای خرید آی پی اختصاصی انگلستان

داشتن آی پی اختصاصی مزایای زیادی را به همراه دارد، به ویژه زمانی که به فعالیت‌های آنلاین نیازمند امنیت، پایداری و کنترل بالا هستید. در ادامه به برخی از مزایای کلیدی آی پی اختصاصی اشاره می‌کنیم:

1. افزایش امنیت

با داشتن آی پی اختصاصی، فعالیت‌های آنلاین شما کمتر در معرض حملات سایبری و تلاش‌های هک قرار می‌گیرند. از آنجا که آدرس آی پی اختصاصی صرفاً به شما تعلق دارد، خطرات مربوط به فعالیت‌های مخرب نسبت به آدرس‌های آی پی اشتراکی کاهش می‌یابد.

2. بهبود تحویل ایمیل‌ها

در هنگام ارسال ایمیل‌ها به منظور امور تجاری، آی پی اختصاصی می‌تواند به طرز چشم‌گیری نرخ تحویل ایمیل‌ها را بهبود بخشد. آدرس‌های آی پی اشتراکی ممکن است با کاربران دیگری که در فعالیت‌های اسپم‌زنی مشغول هستند مرتبط شوند و ایمیل‌های شما به عنوان اسپم شناخته شوند. آی پی اختصاصی کمک می‌کند که شما شهرت فرستنده خوبی داشته باشید.

3. بهبود عملکرد وب‌سایت

داشتن آی پی اختصاصی می‌تواند منجر به زمان بارگذاری سریع‌تر و عملکرد بهتر کلی وب‌سایت شود. این نکته به ویژه برای سایت‌های تجارت الکترونیکی و کسب و کارهایی که به شدت به حضور آنلاین خود برای جذب مشتریان اعتماد دارند، بسیار مهم است.

4. پیاده‌سازی گواهی SSL

برای ایمن‌سازی وب‌سایت خود با گواهی SSL، به طور معمول نیاز به آی پی اختصاصی وجود دارد. گواهی‌های SSL اطلاعات مبادله شده بین وب‌سایت شما و بازدیدکنندگان را رمزگذاری می‌کنند و بهبود اعتماد و محافظت اطلاعات حساس می‌اندازند.

سرور مجازی انگلیس

 سرور انگلیس برای بایننس | خرید وی پی اس انگلیس | خرید سرور مجازی پرسرعت انگلیس | سرور مجازی انگلیس | خرید سرور مجازی

ویندوز یا لینوکس؟ سرور شما، انتخاب شماست

میدونی چی دوست داری؟ می‌توانید از سیستم‌عاملی که مورد نیاز شماست  و دوست دارید استفاده کنید، یا شاید حتی آنچه را که سیستم‌عامل دیگری ارائه می‌دهد امتحان کنید. ما به شما اجازه می دهیم از میان طیف گسترده ای از محبوب ترین سیستم عامل های ویندوز و لینوکس انتخاب کنید. این سرور شماست، پس باید فقط تصمیم بگیرید.

سرور میکروتیک انگلیس

انتخاب یک سرور قوی و مطمئن برای شبکه‌های کاربردی حرفه‌ای امری حائز اهمیت بالاست. یکی از سرورهای محبوب و قدرتمند در بازار، سرور میکروتیک است. چرا انتخاب این سرور در انگلستان موثر و کارآمد است؟

1. کارایی بالا و پایداری

سرورهای میکروتیک با استفاده از سیستم‌عامل RouterOS، امکانات کارآمدی در اختیار کاربران سرور میکروتیک انگلیس خود قرار می‌دهد. این سیستم‌عامل با بهینه‌سازی‌های مناسب، کارایی بالا و پایداری را در اجرای عملیات شبکه‌ای فراهم می‌آورد.

2. امنیت برتر

سرورهای میکروتیک از امنیت بالایی برخوردار هستند و مکانیزم‌های مختلف امنیتی را در اختیار مدیران شبکه قرار می‌دهند. این امر از این نظر مهم است که امکان بروز تهدیدات امنیتی در شبکه‌های انگلستان وجود دارد

3. مدیریت آسان

سیستم‌عامل RouterOS، مدیریتی ساده‌ و کارآمدتر را برای کاربران سرور میکروتیک به ارمغان می‌آورد. تنظیمات و پیکربندی‌های مختلف به صورت گرافیکی و متنی در اختیار کاربران قرار دارد و به ویژه برای کسب‌وکارها و شبکه‌هایی که نیاز به مدیریت مکرر دارند، این امکان بسیار مهم است.

4. پشتیبانی از پروتکل‌های مختلف

خرید سرور میکروتیک پشتیبانی از پروتکل‌های مختلف مانند BGP، OSPF، MPLS، وی پی ان و غیره بهره می‌برند. این امر به شبکه‌ها اجازه می‌دهد تا به روش‌های مختلف ارتباطات اطلاعاتی ایجاد کنند و منابع را بهینه استفاده کنند.

سرور مجازی ارزان اروپا که برای حرفه ای ها ساخته شده است

اگر عملکرد، انعطاف‌پذیری و مقرون به صرفه بودن کافی نبود، با سرور مجازی انگلیس پلن های بیشتری در اختیار شماست . سخت افزار های مورد استفاده در سرور های مجازی انگلیس از بروزترین پردازنده ، رم و هارد های موجود می باشد

که میتوان به پردازنده Intel® Xeon®  E5-2630v4 ، رم های DDR 4 ، و هارد های SSD بسیار سریع اشاره کرد . ترافیک مصرفی شما در سرور های پروموهاست کاملا نامحدود بوده . برابر حملات DDoS کاملا ایمن شده است

شرکت پروموهاست همواره جهت ارتقای سطح کمی و کیفی سرور های خود در تلاش هست و آماده پذیرش ایده ها ، پیشنهادات و انتقادات شما می باشد.