سرور مجازی هلند

پینگ تایم پایین سرور مجازی هلند و خرید سرور ساعتی اوبونتو برای ساکنان ایران باعث شده که این سرویس به یکی از پرطرفدارترین سرویس ها انتخاب شود . استفاده از هارد های(SSD ) و رم های (DDR4) باعث افزایش سرعت سرویس ها شده تا جایی که شما در زمان استفاده از سرور خود احساس میکنید که با سیستم شخصی خود در حال کار هستید.در دیتا سنتر های معتبر کشور هلند و از شهر آمستردام  به نسبت مابقی دیتاسنتر ها حساسیت کم تری به کپی رایت وجود دارد و شما میتوانید به عنوان یک سرور وارز از آن استفاده کنید .

  •  منابع کاملا اختصاصی
  • حداکثر قدرت وانعطاف
  • بدون محدودیت در دسترسی
  • پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری
  • امکان نصب نرم افزهای خاص

سرور مجازی هلند

وی پی اس هلند | سرور مجازی هلند |  سرور ابری ساعتی هلند | خرید سرور ابری هلند | خرید vps هلند | سرور میکروتیک هلند

خرید سرور مجازی ارزان هلند

 هنگام خرید سرور مجازی هلند باید به چه مواردی دقت کنیم؟

هنگامی که به دنبال یک VPS ابری (Ip کشور هلند) هستید، چندین فاکتور وجود دارد که باید در نظر بگیرید. این فقط مربوط به مکان سرور نیست. شبکه باید سریع، پایدار و ایمن باشد.

با خرید سرور مجازی وارز هلند اینها همه تضمین هستند. شما می توانید یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید(خرید سرور وارز)، در داشبورد خود پیمایش کنید، تنظیمات دلخواه خود را پیکربندی کنید و سرور خصوصی مجازی خود را تنها با چند کلیک اجرا کنید.

قیمت وی پی اس هلند همواره مناسب بوده و پروموهاست قادر خواهد بود که منابع کاملا اختصاصی و بروز را به مشتریان خود ارائه دهد . سخت افزار های مورد استفاده در سرور های مجازی هلند و سرور مجازی وارز بدون ابیوز از بروزترین پردازنده ، رم و هارد های موجود می باشد که میتوان به پردازنده Intel® Xeon®  E31230 V6 ، رم های DDR 4 ، و هارد های SSD بسیار سریع اشاره کرد . ترافیک مصرفی شما در سرور مجازی هلند ssd 5ترابایت ماهیانه بوده . سرور ابری هلند برابر حملات DDoS کاملا ایمن شده است , و با پشتیبانی از شبکه با پهنای باند بالای 10 ترابایت بر ثانیه  ، این راه حل نوآورانه برای کاهش DDoS به طور قدرتمندی از تجارت شما در برابر حملات بزرگ و پیچیده DDoS محافظت می کند.

شبکه کلاس بالا

با افزودن حداقل یک سطح افزونگی به همه اجزای شبکه، می‌توانیم اختلالات را بدون هیچ تأثیری بر در دسترس بودن خدمات خود کاهش دهیم. ما تضمین آپتایم 99.99٪ در شبکه اصلی را تضمین می کنیم.

میزبانی سرور مجازی هلند ارزان

ما با رعایت معیارهای سختگیرانه ، میزبانی ابری با کیفیت بالا را تضمین می کنیم.ما خدمات میزبانی ابری خود را از مراکز داده در آمستردام ارائه می دهیم. این یک تصمیم آگاهانه است. از آنجایی که فضای ذخیره سازی ابری ما در هلند است، داده های کاربران ما به لطف قوانین و مقررات اروپایی به خوبی محافظت می شود.

VPS هلند: کیفیت و امنیت

پروموهاست به امنیت داده ها و مالکیت داده ها اهمیت زیادی می دهد. ما متقاعد شده‌ایم که داده‌های شخصی، و همچنین داده‌های موجود در زمینه تجاری، ارزشمند هستند. به همین دلیل است که ما کیفیت و ایمنی را با تأیید فرآیندها و خدمات خود مطابق با استانداردهای شناخته شده بین المللی تضمین می کنیم.

کل مجموعه فرآیندها و رویه های ما به طور مداوم نظارت، ارزیابی و بهبود می یابد. کاربران ما می توانند مطمئن باشند که ما دائما در حال توسعه خدمات خود به منظور حفظ کیفیت و ایمنی هستیم.

سرور مجازی هلند پورت 10

به عنوان یک ارائه دهنده خرید سرور ساعتی اوبنتو ، ما معتقدیم مهم است که دیتاسنتر سرورهای اختصاصی و مجازی ما در اروپا واقع باشند. چرا؟ از آنجا که انجام این کار تضمین می کند که تمام داده ها در سایت توسط دستورالعمل حفاظت از داده ها از اتحادیه اروپا حفاظت می شود. به همین دلیل مراکز داده ما در هلند قرار دارند.

دستورالعمل حفاظت از داده ها پردازش اطلاعات شخصی را تنظیم می کند و بخش مهمی از حریم خصوصی اتحادیه اروپا و قانون گذاری حقوق بشر است. قانون آزادی آمریکا (که قبلاً با نام قانون میهن پرستی شناخته می شد) در مورد داده های شما در پروموهاست صدق نمی کند. این باید به شما  آرامش خاطر بدهد

 

خرید سرور مجازی هلند

خرید vps ارزان هلند | سرور میکروتیک ارزان | VPS | سرور هلند | vps هلند | خرید سرور هلند

ماموریت ما ارائه زیرساخت IT با کیفیت بالا ، انعطاف پذیر و مقرون به صرفه به عنوان یک راه حل سفارشی با یک مدل قیمت گذاری ماهانه است. 

از ماشین های مجازی کوچک چابک تا قدرتمند ماشین های مجازی عملکردی، دارای SSD Enterprise و سخت افزار قدرتمند

5 دلیل برای انتخاب سرور مجازی هلند (خرید سرور ساعتی اوبنتو)

1. منابع انرژی پایدار و تجدید پذیر

محل سرور مجازی آمستردام مزایای خود را دارد. هلند از نیروی باد و سایر منابع انرژی تجدیدپذیر ،فراوان استفاده می کند و ترکیب آن با EvoSwitch به ما امکان می دهد تا حد امکان مصرف کننده ی از انرژی تجدید پذیر باشیم . مراکز داده مقدار زیادی آب مصرف می کنند، به همین دلیل است که ما موظف هستیم که مصرف برق را با استفاده از منابع تجدیدپذیر جبران کنیم.

2. خرید سرور هلند بدون قوانین NSA یا MI5

بله، درست است. اروپا برخی از آینده نگرترین قوانین را در مورد حفظ حریم خصوصی و غیره دارد که به این معنی است که این یک انتخاب محبوب برای افرادی است که نمی خواهند با سازمان های دولتی و قوانین مبهم سر و کار داشته باشند – به ویژه با توجه به فضای سیاسی فعلی. NSA و MI5 دلایل خوبی برای این است که چرا نباید سایت خود را در ایالات متحده یا بریتانیا میزبانی کنید.

3. در صورت نیاز می توانید از CDN استفاده کنید

سرور مجازی ویندوز اروپا ارزان به طور منطقی متمرکز است، به این معنی که شما معمولاً زمان بارگیری بسیار خوبی برای بازدیدکنندگان در سراسر جهان دارید. اگر این کافی نیست، می توانید با استفاده از یک شبکه تحویل محتوا (CDN) برای ارائه نسخه های ذخیره شده سایت خود در سایر نقاط جهان، عملکرد را بیشتر افزایش دهید. بهترین استراتژی معمولاً این است که مطمئن ترین سرور مبدا را انتخاب کنید زیرا این چیزی است که واقعاً بیشترین اهمیت را دارد. CDN قطعه کوچک اضافی است که مطمئن می شود سایت/برنامه سازمانی شما به سرعت در سراسر جهان اجرا می شود.

4. تکنولوژی بهتر

دیتاسنترهای اروپایی تمایل به سرمایه‌گذاری بیشتری روی سخت‌افزار و خدمات مشتری دارند، به‌ویژه وقتی در مقایسه با دیتاسنترهایی در کشورهایی که کمتر شناخته شده‌اند، هزینه‌ها را کم می‌کنند و این سرمایه گذاری را به مشتریان خود منتقل می‌کنند.، شما همان مقدار که برای آن پرداخت می کنید، دریافت می کنید!

5. رقابت قوی

ارائه دهندگان سرور مجازی زیادی در هلند به دلایل بالا وجود دارد، بنابراین استانداردها بالاتر هستند. هر چه رقابت بیشتر باشد، میزبان های وب بیشتری باید برای ارائه بهترین خدماتی که می توانند آماده باشند. ما در این رقابت پیشرفت می کنیم – و این مشتریان ما هستند که از پاداش آن بهره می برند.

نتیجه گیری برای انتخاب سرور مجازی هلند

اینها فقط دلایل اصلی میزبانی یک سایت در اروپا هستند، اما موارد دیگر بسیار زیاد است و اگر همه آنها را فهرست کنیم، مجبوریم تمام روز دلایل مختلفی را بگویم. حقیقت این است که نیازهای هر مشتری متفاوت است و همه آنها نیازهای متفاوتی دارند و سرور مجازی اروپایی لزوما برای همه مناسب نیست.

با این اوصاف، سرور مجازی خارج یک انتخاب خوب و همه جانبه است، و به ویژه سرور مجازی هلند که دارای مزایای مناسبی است. به همین دلیل است که ما سرور اختصاصی خود را در آنجا قرار می دهیم و به نظر می رسد مشتریان ما آن را تأیید می کنند.

بنابراین اگر به دنبال یک VPS با کیفیت برتر هلندی هستید، با ما تماس بگیرید!

Promohost همواره جهت ارتقای سطح کمی و کیفی سرور های خود در تلاش هست و آماده پذیرش ایده ها ، پیشنهادات و انتقادات شما در مورد Netherlands Vps می باشد.
توانایی ما برای ذخیره ایمن حجم زیادی از داده ها ، از فعالیت های جهانی در حال گسترش شما محافظت می کند.